Silna osobowość, elegancja i perfekcja te cechy zostały wyróżnione przez ekspertów w konkursach wzorniczych Labels VIA 2011 oraz Label de l’observeur du design. CEO to prestiżowy fotel menedżerski zapewniający ergonomiczne, dynamiczne siedzenie. Elegancka linia oraz wysokiej jakości materiały, nadają temu modelowi wyjątkowy charakter. Mechanizm synchro z regulacją głębokości siedziska oraz regulacją kąta pochylenia siedziska w pozycji do pracy to tylko niektóre z elementów składających się na niezwykłą wygodę siedzenia. Kolekcja CEO obejmuje fotel menadżerski z zagłówkiem, wersję pracowniczą bez zagłówka, a także wersję konferencyjną z mechanizmem samo-ważącym.
Tapicerowany tkaniną (III gr. cenowa) lub skórą, regulowany góra-dół (zakres 50 mm)
EF + X – synchro z blokadą oparcia w 5 położeniach z regulacją głębokości siedziska (zakres 60 mm) oraz 5-stopniowym katem pochylenia siedziska w pozycji do pracy z blokadą w 2 położeniach VMS 70 Orthopedic - mechanizm biodynamiczny, zapewniający ruch we wszystkich wymiarach przestrzeni (zakres wagowy użytkownika (70-120 kg)
Tapicerowane tkaniną (tylko III grupa cenowa) lub skórą, wykonane ze sklejki i pianki lanej z zaokrąglonym, opadającym przodem siedziska co ma znaczący wpływ na ergonomię. Siedzisko posiada regulację głębokości siedziska (zakres 60 mm)
Każdy detal ma znaczenie - w fotelach tapicerowanych skórą, można wybrać ścieg ozdobny w 6 kolorach
1. Regulacja wysokości siedziska
2. Regulacja kąta odchylenia oparcia
3. Regulacja kąta pochylenia siedziska
4. Regulacja głębokości podparcia lędźwiowego
5. Regulacja głębokości siedziska
6. Regulacja siły odchylenia oparcia
7. Regulacja wysokości zagłówka (model CO 103)
8. Regulacja podparcia lędźwiowego
Tapicerowane tkaniną (tylko III grupa cenowa) lub skórą, wykonane na bazie profilowanej nylonowej formatki z zastosowaniem pianki lanej, której kształt zapewnia pewne i ergonomiczne podparcie kręgosłupa. W standardzie regulacja głębokości podparcia lędźwiowego.
Każdy detal ma znaczenie - w fotelu tapicerowanym skórą można wybrać ścieg ozdobny z 6 kolorów
Podłokietniki regulowane góra-dół (zakres 50 mm) plus:
Producent | Bejot |
Czas realizacji | Do ok. 30 dni |
Szerokość | 68 cm |
Głębokość | 65 cm |
Wysokość | 124 cm - 140 cm |
Jeśli masz pytania odnośnie wyposażenia, chcesz zasięgnąć porady projektantów lub jesteś zainteresowany współpracą - skontaktuj się z naszymi doradcami.
Oferujemy możliwość zakupów ratalnych lub leasingu mebli dla firm i instytucji publicznych.
Wyposażamy obiekty w całej Polsce, jeśli masz pytanie zawsze chętnie pomożemy.
Zapytaj o możliwość stałej współpracy, przygotujemy dla Ciebie niesamowitą ofertę!.
Specjalizujemy się w wyposażeniu wnętrz biurowych, zrealizowaliśmy wiele ciekawych inwestycji.
BEJOT to ponad 20 lat istnienia na światowych rynkach. To miliony wyprodukowanych krzeseł biurowych i dziesiątek innych mebli typu office. Jeżeli potrzebują Państwo wyposażyć swoją firmę w funkcjonalne, wygodne, a przy tym trwałe i ciekawie wyglądające meble, to oferta BEJOT z pewnością jest strzałem w dziesiątkę. Z bliska przyglądając się temu, co Bejot ma do zaoferowania, można dostrzec w asortymencie tak ciekawe pozycje, jak nowoczesne, ergonomiczne krzesła i fotele biurowe typu In Acces, Jott, Dual, Corr, Eleven, Mate, Ceo czy Partner lub Vector, występujące w bardzo dużej palecie kolorów, kształtów oraz projektów. Jednak Bejot to coś zdecydowanie więcej, niż tylko meble przez przeznaczone do siedzenia przy biurku. To również szeroki wybór pozostałych mebli do biura, w tym do poczekalni, recepcji, sekretariatu oraz gabinetów. Wykonane z wysokiej jakości materiałów meble tapicerowane – UMM, Quadra, U_FLOE czy Legvan, wyróżniają się przyjemnym wyglądem, doskonałymi walorami użytkowymi oraz designem, który przypadnie do gustu każdemu, kto będzie miał z nim do czynienia.
Jednym z ważniejszych powodów, przemawiających za sukcesem firmy Bejot jest dobór materiałów, wykorzystywanych do produkcji mebli, a także polityka składania zamówień, polegająca na tym, że każdy klient może samodzielnie decydować o materiałach i kolorach, w jakich meble będą wykonane. To bardzo duży atut, przemawiający za wyborem właśnie tej oferty. Pozwala to w prosty sposób dopasować je do wystroju swoich wnętrz biurowych i użytkowych. Bejot od kilku lat rozbudował swoją ofertę o meble konferencyjne i krzesła konferencyjne – Shell, Kyos, Orte, Atria, w których znajdziemy stoły, ławki, a także wieszaki. Również restauratorzy i osoby prowadzące własne lokale gastronomiczne powinny w ofercie firmy Bejot znaleźć coś dla siebie. Co takiego? Na przykład bardzo stylowe i zachwycająco wygodne pufy i hokery typu Spin, mogące być wyśmienitym uzupełnieniem każdego barku. Wyprodukowane z trwałych i odpornych na uszkodzenia materiałów, mogą sprawić że będą inwestycją służącą przez wiele kolejnych lat.
Jakie są rokowania firmy na przyszłość? Bejot ma w planach dalsze rozbudowanie swojej oferty o kolejne, wysokiej jakości produkty – Voo Voo, Vector, Oxxo (kiedyś Occo), Vieni czy Clubin oraz Umm. Powinny znaleźć się w niej kolejne meble biurowe i gastronomiczne, a także dostosowane do potrzeb pracowników ergonomiczne krzesła biurowe w nowych odsłonach. Nieprzerwane dążenie do osiągania jak najwyższych standardów jakości, jest jednym z kilku powodów do tego, że warto jeszcze bliżej zainteresować się tą ofertą i znaleźć w niej coś odpowiedniego dla siebie.