In Access to rodzina luksusowych foteli menadżerskich i pracowniczych, wyróżniających się nowatorską formą, wysoką jakością zastosowanych materiałów oraz doskonałymi walorami ergonomicznymi. Na uwagę zasługuje m.in. wykonanie fotela - doskonałe szycie i dobór materiałów oraz zabudowane podłokietniki, które decydują o jego charakterystycznej formie. Wszystko to sprawia, że In Access staje się synonimem wysmakowanego stylu, luksusu i ekskluzywnej prostoty. W ramach kolekcji In Access wsytępują również krzesła konferencyjne na nogach oraz na konstrukcji obrotowej wyposażonej w mechanizm pamięci obrotu.
Znalezienie solidnego mebla biurowego wcale nie musi graniczyć z cudem. Wbrew temu co można myśleć na ten temat, rynek obfituje w dobrej jakości fotele obrotowe. Przykładem jednego z takich jest model Partner, od firmy Bejot. Pragniemy zachęcić Państwo do nieco lepszego poznania go, co z pewnością może przynieść Wam wiele korzyści. Prezentowany fotel to bardo solidna konstrukcja, która otrzymała pełne oparcie, siedzisko o dużej powierzchni, a także metalową podstawę z pięcioma ramionami oraz zestawem podwójnych kółeczek. Fotel posiada profilowane oparcie, którego górna część jest wygięta, tworząc charakterystycznych zagłówek. Zamawiając ten fotel, otrzymują Państwo w standardzie podłokietniki z regulacją wysokości, a także możliwość kołysania się na fotelu.
Tapicerowane tkaniną lub skórą. W standardzie regulacja głębokości siedziska.
1. Regulacja wysokości siedziska
2. Regulacja kąta pochylenia siedziska w pozycji do pracy
3. Regulacja głębokości siedziska
4. Regulacja kąta wychylenia oparcia
5. Regulacja wysokości oparcia
6. Regulacja podparcia lędźwiowego BLS
Ergonomicznie wyprofilowane zapewnia stabilne podparcie dla kręgosłupa. Wykonane na bazie sklejki obitej pianką, tapicerowane tkaniną lub skórą. Opcjonalnie możliwość wyposażenia w regulację głębokości podparcia lędźwiowego (zakres 15 mm) oraz regulację wysokości oparcia (zakres 75 mm), co umożliwia dopasowanie fotela do wysokości użytkownika.
Podłokietniki regulowane góra-dół (zakres 80mm) z miękką nakładką plus:
Krzyżak czarny plastikowy 17 może byc wyposażony w kolorowy RING. Do wyboru 3 kolory ringów: biały, czerwony, zielony
Kółka:
Producent | Bejot |
Czas realizacji | Do ok. 30 dni |
Szerokość | 68 cm |
Głębokość | 67 cm |
Wysokość | 125 cm - 156 cm |
Jeśli masz pytania odnośnie wyposażenia, chcesz zasięgnąć porady projektantów lub jesteś zainteresowany współpracą - skontaktuj się z naszymi doradcami.
Oferujemy możliwość zakupów ratalnych lub leasingu mebli dla firm i instytucji publicznych.
Wyposażamy obiekty w całej Polsce, jeśli masz pytanie zawsze chętnie pomożemy.
Zapytaj o możliwość stałej współpracy, przygotujemy dla Ciebie niesamowitą ofertę!.
Specjalizujemy się w wyposażeniu wnętrz biurowych, zrealizowaliśmy wiele ciekawych inwestycji.
BEJOT to ponad 20 lat istnienia na światowych rynkach. To miliony wyprodukowanych krzeseł biurowych i dziesiątek innych mebli typu office. Jeżeli potrzebują Państwo wyposażyć swoją firmę w funkcjonalne, wygodne, a przy tym trwałe i ciekawie wyglądające meble, to oferta BEJOT z pewnością jest strzałem w dziesiątkę. Z bliska przyglądając się temu, co Bejot ma do zaoferowania, można dostrzec w asortymencie tak ciekawe pozycje, jak nowoczesne, ergonomiczne krzesła i fotele biurowe typu In Acces, Jott, Dual, Corr, Eleven, Mate, Ceo czy Partner lub Vector, występujące w bardzo dużej palecie kolorów, kształtów oraz projektów. Jednak Bejot to coś zdecydowanie więcej, niż tylko meble przez przeznaczone do siedzenia przy biurku. To również szeroki wybór pozostałych mebli do biura, w tym do poczekalni, recepcji, sekretariatu oraz gabinetów. Wykonane z wysokiej jakości materiałów meble tapicerowane – UMM, Quadra, U_FLOE czy Legvan, wyróżniają się przyjemnym wyglądem, doskonałymi walorami użytkowymi oraz designem, który przypadnie do gustu każdemu, kto będzie miał z nim do czynienia.
Jednym z ważniejszych powodów, przemawiających za sukcesem firmy Bejot jest dobór materiałów, wykorzystywanych do produkcji mebli, a także polityka składania zamówień, polegająca na tym, że każdy klient może samodzielnie decydować o materiałach i kolorach, w jakich meble będą wykonane. To bardzo duży atut, przemawiający za wyborem właśnie tej oferty. Pozwala to w prosty sposób dopasować je do wystroju swoich wnętrz biurowych i użytkowych. Bejot od kilku lat rozbudował swoją ofertę o meble konferencyjne i krzesła konferencyjne – Shell, Kyos, Orte, Atria, w których znajdziemy stoły, ławki, a także wieszaki. Również restauratorzy i osoby prowadzące własne lokale gastronomiczne powinny w ofercie firmy Bejot znaleźć coś dla siebie. Co takiego? Na przykład bardzo stylowe i zachwycająco wygodne pufy i hokery typu Spin, mogące być wyśmienitym uzupełnieniem każdego barku. Wyprodukowane z trwałych i odpornych na uszkodzenia materiałów, mogą sprawić że będą inwestycją służącą przez wiele kolejnych lat.
Jakie są rokowania firmy na przyszłość? Bejot ma w planach dalsze rozbudowanie swojej oferty o kolejne, wysokiej jakości produkty – Voo Voo, Vector, Oxxo (kiedyś Occo), Vieni czy Clubin oraz Umm. Powinny znaleźć się w niej kolejne meble biurowe i gastronomiczne, a także dostosowane do potrzeb pracowników ergonomiczne krzesła biurowe w nowych odsłonach. Nieprzerwane dążenie do osiągania jak najwyższych standardów jakości, jest jednym z kilku powodów do tego, że warto jeszcze bliżej zainteresować się tą ofertą i znaleźć w niej coś odpowiedniego dla siebie.