Prosta forma, duże możliwości. Tak krótko można określić nowy model krzesła konferencyjnego Kyos. Kolekcja dzieli sie na dwa rodzaje krzesł rózniących się oparciem. Wersja podstawowa to plastikowe oparcie, z ażurowym wzorem, druga wersja to oparcie siatkowe. Ciekawa forma oparcia dodaje lekkości każdemu wnętrzu, a funkcjonalność produktu (wyposażenie w pulpit, sztaplowanie, łączenie w rzędy, transport na wózku) powoduje, że Kyos doskonale sprawdza się w zarówno w nowoczesnych salach konferencyjnych i szkoleniowych, jak i małych biurach i recepcjach
Kolekcja krzeseł Kyos składa się z modeli na konstrukcji 4-nożnej i na płozie z podłokietnikami lub bez. Krzesła na konstrukcji 4-nożnej można łączyć w rzędy. Rzędy można łączyć ze sobą za pomocą specjalnie zaprojektowanych łączników, dzięki czemu krzesła zachowują stabilność, co zwiększa bezpieczeństwo w sytuacjach zagrożenia.
Krzesła występują w trzech opcjach tapicerskich: W wersji Mesh M1 - bez tapicerki, M2 - z tapicerką na siedzisku.
Siedzisko wykonane z polipropylenu w kolorze czarnym.
Oparcie czarna lub szara ramka + siatka.
Konstrukcja metalowa chromowana lub malowana proszkowo
Kolekcja Kyos składa się z wersji:
Możliwość sztaplowania:
Producent | Bejot |
Czas realizacji | Do ok. 30 dni |
Szerokość | 52.5 cm |
Głębokość | 55.5 cm |
Wysokość | 79.5 cm |
Jeśli masz pytania odnośnie wyposażenia, chcesz zasięgnąć porady projektantów lub jesteś zainteresowany współpracą - skontaktuj się z naszymi doradcami.
Oferujemy możliwość zakupów ratalnych lub leasingu mebli dla firm i instytucji publicznych.
Wyposażamy obiekty w całej Polsce, jeśli masz pytanie zawsze chętnie pomożemy.
Zapytaj o możliwość stałej współpracy, przygotujemy dla Ciebie niesamowitą ofertę!.
Specjalizujemy się w wyposażeniu wnętrz biurowych, zrealizowaliśmy wiele ciekawych inwestycji.
BEJOT to ponad 20 lat istnienia na światowych rynkach. To miliony wyprodukowanych krzeseł biurowych i dziesiątek innych mebli typu office. Jeżeli potrzebują Państwo wyposażyć swoją firmę w funkcjonalne, wygodne, a przy tym trwałe i ciekawie wyglądające meble, to oferta BEJOT z pewnością jest strzałem w dziesiątkę. Z bliska przyglądając się temu, co Bejot ma do zaoferowania, można dostrzec w asortymencie tak ciekawe pozycje, jak nowoczesne, ergonomiczne krzesła i fotele biurowe typu In Acces, Jott, Dual, Corr, Eleven, Mate, Ceo czy Partner lub Vector, występujące w bardzo dużej palecie kolorów, kształtów oraz projektów. Jednak Bejot to coś zdecydowanie więcej, niż tylko meble przez przeznaczone do siedzenia przy biurku. To również szeroki wybór pozostałych mebli do biura, w tym do poczekalni, recepcji, sekretariatu oraz gabinetów. Wykonane z wysokiej jakości materiałów meble tapicerowane – UMM, Quadra, U_FLOE czy Legvan, wyróżniają się przyjemnym wyglądem, doskonałymi walorami użytkowymi oraz designem, który przypadnie do gustu każdemu, kto będzie miał z nim do czynienia.
Jednym z ważniejszych powodów, przemawiających za sukcesem firmy Bejot jest dobór materiałów, wykorzystywanych do produkcji mebli, a także polityka składania zamówień, polegająca na tym, że każdy klient może samodzielnie decydować o materiałach i kolorach, w jakich meble będą wykonane. To bardzo duży atut, przemawiający za wyborem właśnie tej oferty. Pozwala to w prosty sposób dopasować je do wystroju swoich wnętrz biurowych i użytkowych. Bejot od kilku lat rozbudował swoją ofertę o meble konferencyjne i krzesła konferencyjne – Shell, Kyos, Orte, Atria, w których znajdziemy stoły, ławki, a także wieszaki. Również restauratorzy i osoby prowadzące własne lokale gastronomiczne powinny w ofercie firmy Bejot znaleźć coś dla siebie. Co takiego? Na przykład bardzo stylowe i zachwycająco wygodne pufy i hokery typu Spin, mogące być wyśmienitym uzupełnieniem każdego barku. Wyprodukowane z trwałych i odpornych na uszkodzenia materiałów, mogą sprawić że będą inwestycją służącą przez wiele kolejnych lat.
Jakie są rokowania firmy na przyszłość? Bejot ma w planach dalsze rozbudowanie swojej oferty o kolejne, wysokiej jakości produkty – Voo Voo, Vector, Oxxo (kiedyś Occo), Vieni czy Clubin oraz Umm. Powinny znaleźć się w niej kolejne meble biurowe i gastronomiczne, a także dostosowane do potrzeb pracowników ergonomiczne krzesła biurowe w nowych odsłonach. Nieprzerwane dążenie do osiągania jak najwyższych standardów jakości, jest jednym z kilku powodów do tego, że warto jeszcze bliżej zainteresować się tą ofertą i znaleźć w niej coś odpowiedniego dla siebie.