- Strona główna /
- FAQ - Najczęściej zadawane pytania
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
1. Co mogę kupić na formyuzytkowe.pl ?
- W naszej ofercie mamy głównie wszelkiego rodzaju siedziska, ale sprzedajemy również meble , oświetlenie a także dodatki dekoracyjne.
2. Czy wystawiacie faktury VAT?
- Tak.
3. Jakie są koszty wysyłki?
- wychodząc na przeciw klientom, częściowo pokrywamy koszty transportu - każda wysyłka jest Płatna 9.90 zł paczka
4. Czy muszę się zarejestrować żeby kupić?
- Nie, rejestracja nie jest konieczna do zakupu. Po zatwierdzeniu produktów w koszyku zostaniemy przeniesieni do strony z formularzem, gdzie wpisujemy potrzebne dane.
5. Co daje mi rejestracja?
- Przede wszystkim wygodę, jeśli planujemy kolejne zakupy w przyszłości. Zarejestrowany użytkownik ma prawo do rabatu, może też sprawdzać historię swoich zamówień oraz edytować dane konta
6. Czego potrzebuję żeby kupić?
- Aktywnego adresu e-mail i numeru telefonu. Dzięki temu nasz pracownik będzie mógł się z Tobą skontaktować.
7. Zamówiłem produkt. Kiedy mogę spodziewać się go w domu?
- Standardowe zamówienie zaczynamy realizować dopiero kiedy płatność za nie zostanie zaksięgowana na naszym koncie bankowym. Następnie kontaktujemy się z producentem i oczekujemy aż wyprodukuje zamówienie. Jest to czas podany na stronie produktu jako „dostępność”. Ostatnim krokiem jest dostarczenie towaru przez kuriera SENDFAST lub DB Schenker. Wybrany asortyment jest dostępny w ciągu 24 godzin od chwili zaksięgowania.
8. Otrzymałem zamówienie, jednak z jakiegoś powodu produkt nie przypadł mi do gustu. Czy mogę go zwrócić?
- Tak, pod warunkiem, że folia nie jest rozdarta, a krzesło lub stół nie skręcone. Każdemu klientowi (z wyjątkiem podmiotów gospodarczych) przysługuje prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Wysyłka na własny koszt.
9. Czy mogę zamówić produkt, którego nie ma w sklepie - ale posiadają Państwo inne oferty tego producenta?
- Tak, nasza firma ma szeroki dostęp do producentów. Proszę o kontakt z biuro@formyuzytkowe.pl wysłaniu opisu lub zdjęcia postaramy się w najlepszej cenie zaoferować produkt.
10. Czy jest możliwość wysyłki pod inny adres?
- Tak, prosimy o zaznaczenie tej informacji w uwagach zamówienia.
11. Czy można negocjować cenę ?
- Negocjacja cen jest jak bardziej możliwa przy większych zakupach oraz przy nawiązaniu współpracy do dalszej odsprzedaży. Stali klienci również mogą liczyć na dodatkowe upusty.
12.Moja paczka przyszła uszkodzona, co mam zrobić ?
- Paczkę proszę sprawdzić przy kurierze, jeśli jest uszkodzona należy sporządzić protokół i przesłać na nasz adres biuro@formyuzytkowe.pl Dużym ułatwieniem będzie dołączenie dokumentacji zdjęciowej.